Home sweet home

Ute på landet passade jag på att läsa klart en av de mest inspirerande böcker jag läst - Yoga girl. Stannade kvar för middag och nyplockade bär med glass. Kan det bli mer svensk sommar än idag? Spöregn hela dagen men ändå varmt och framåt kvällen klarnar allt upp och solen tittar fram och bjuder på en enastående solnedgång. Och som pricken på i:et blåbär och smultron. Mums!
 
 
 
 
Väl hemma igen kände jag mig väldigt lättad över att få vara i fred. Det är något man borde komma ihåg att ge sig själv oftare: Kvalitetstid med sig själv. Det var precis det jag gjorde när jag kom hem. Drog fram en matta och yogade i hela 45 min. Tiden bara rann iväg trots att jag precis börjat testa på yoga igen och det kändes väldigt svårt och utmanande, men härligt och givande. Jag hade tänkt tvinga mig yoga i 10 min, och sen helt plötsligt började det närma sig 60 min och klockan började bli mycket.
Så nu försöker jag att avsluta dagen med en kopp varm mjölk med honung, kardemumma och kanel (läs vuxenvälling hehe) och lugn musik innan det är dags att bädda ner sig själv.
 
 

Kommentera här: