Första dagen

Natten till idag var rätt tuff, hade svårt att somna och svårt att hålla mig sovandes. Vaknade helt kallsvettig. Drömde skumma drömmar. Halv elva vaknade och då hade jag sovit riktigt bra de sista timmarna. Tyvärr är jag en sådan människa som hatar, verkligen hatar, att vakna sent. Och ja, halv elva är sent. Allt efter tio anser jag är sent.
Mitt nya fräscha liv inleddes med en seg soffmorgon, vilket aldrig var min plan. Jag skulle ju promenera 30-40 min med en stor kopp hett citronvatten i handen för att sedan äta en fräsch frukost. Det är ju min plan för varje morgon framöver. Men idag gick det inte, och det är ju faktiskt helt okej, även om jag hade önskat annat.
Jag var på min kusins fest men gick tidigare än jag ville eftersom jag vet att dessa fester kan gå rätt vilt till och jag vill gärna ha en skön och fräsch start på dagen i morgon. Jag vill verkligen gå den där härliga morgonpromenaden med en kopp vatten i handen. Jag vill, jag vill, jag vill! Dessutom ska jag förmodligen åka båt i morgon och vill undvika att bli sjösjuk, läs bakis.
Så nu är jag hemma och tänkte avrunda kvällen med det tredje avsnittet av house of lies i sängen.

Kommentarer:

1 Levi :

Vad mysigt med båt! Var inte ledsen för promenaden, du kommer alltid kunna gå promenader. Det är ju minst lika viktigt att du får sova ordentligt, och morgonar i soffan är också bra för själen, särskilt när man precis avslutat en lång och tuff period. Älskar dig! God natt! <3

Svar: Tack älskling <3
Rylander

Kommentera här: